Älskling 18 år! (i måndags)

2011-09-27 / 21:23:53Publicerat i Socialt

Jag har verkligen inte haft tid med bloggen. Dock glömde jag en viktig sak! Jag glömde nämligen att fixa en bildbomb med bilder på mig och älsklingen när han fyllde 18 år i måndags. ;) Ja, jag vet att jag har gjort det även när han inte fyllt år hehe... Men jag bara måste!















Jag har redan grattat dig flera gånger, min älskling, men här kommer ändå ett "grattis i efterskott" på bloggen. Nu säger jag det för femtioelfte gången: JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG! Tårarna som jag inte kunde hålla tillbaka igår, på din födelsedag, var glädjetårar. De symboliserade hur stolt jag är över dig, över att jag får vara din flickvän och hur lycklig du gör mig.

Det finns ingenting som klår det vi har, verkligen ingenting. Jag älskar dig, din familj och allt som har med dig att göra. Åh, jag är så jävla lyckligt lottad.
Nu rinner tårarna igen. Tiden med dig har verkligen varit den bästa tiden under hela mitt 16 år långa liv.

Du har mig och jag har dig. VI har varandra, oavsett vad som händer. Tillsammans klarar vi alla motgångar, även om det kan bli svårt i vissa lägen. Jag vet att vi klarar allt, tack vare vår kärlek. Din pappa och din farfar nämnde några viktiga saker igår och jag håller med dem till hundra procent. "Hakuna Matata". ;)

Nu är du hela 18 år, snyggingen min! Det är helt otroligt. Din födelsedagsfest blev galet lyckad och du fick även en riktigt fin födelsedag, vilket gör mig extra glad. Du förtjänar det bästa av det bästa! Jag önskar dig all lycka i livet, och glöm aldrig, jag är alltid vid din sida.

Kocham cie. ♥

Skrivet av Beatrice

tack! :)

ååh vad gulligt, så fina ord!

2011-09-2818:07:20 | http://passionated.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: