Ung, men framgångsrik

2011-10-10 / 22:18:38Publicerat i Mitt fotogalleri - blandade kategorier





Några utav mina bilder...

Det finns många fotografer jag ser upp till, men den person som helt klart toppar min lista är Lina Flodins. Ja, hon tar skrämmande bra bilder. Dock avgör inte bara det varför hon är en stor förebild. Jag menar, hur många kan inte ta amazing bilder?

Det som imponerar mig är att hon har en personlig stil och tack vare den har hon, trots sin unga ålder, lyckats otroligt bra som fotograf. Hon är inte mycket äldre än mig och driver redan ett företag, som går fort framåt dessutom! Människor som Lina gör mig ännu mer motiverad till att lyckas.

Ja! Jag är ung, men om jag börjar redan nu ser min framtid ljus ut. Kanske börjar det inte lika snabbt för mig, men huvudsaken är hur det slutar. Jag måste bara tro på mig själv och det jag gör. Att leva på att fotografera människor är drömmen och det är något jag vill leva på. Vägen dit är däremot lång och tuff. Den kanske inte ens slutar där jag vill, men den kommer att sluta åtminstone i närheten.

Så tack, Lina, för att du visar att det är möjligt att lyckas. Jag ser verkligen upp till dig, och inte på grund av att jag är kort! Du är en stor förebild och jag är helt hundra på att fler håller med mig om den saken. :)

De flesta har nog klickat in på hennes blogg någon gång, om inte flera gånger, men det skadar inte att jag länkar ändå! Klicka här!

Skrivet av Linafoto

Vad glad jag blir av att läsa detta Linda! Tack så mycket !! :) Det glädjer mig att kunna vara en förebild för dig och även andra inom foto. Alla kan lyckas, det kan även du. Dina bilder är riktigt bra! So gooo Linda =) Kan han/hon så kan ju du!

2011-10-1022:59:08 | http://linafoto.blogg.se/
Skrivet av Fotograf Emelie Ringblom

sv: haha ja, jag skrev lite fel, det gick för fort helt enkelt ;-)

Skrivet av Rasmus

sjukt bra text!

2011-10-1120:35:18
Skrivet av My Christensen

hur får man den "kontrasten" eller vad man ska säga på bilderna? snjuukt snygga iaf! <3

2011-10-2022:31:16
Skrivet av Anonym

Önskar dig en underbar start på 2012 :)



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

2012-01-0215:48:31


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: