Dagens outfit, haha!

2011-06-06 / 22:03:47Publicerat i Kläder och outfits



För omväxlingens skull, en "dagens outfit"! (Vart allt kommer ifrån orkar jag inte rabbla upp, i sådana fall får ni fråga...) Haha, håret ser dock inte ut så längre. Idag färgade jag nämligen det mörkare. Tack till Sebbes fina mami Katarina som fixade det åt mig! :)

Imorgon sticker alla nior till Göteborg och det blir bland annat flera timmars skoj på Liseberg. Det negativa är att det kanske ska åska... Regna ska det nog göra, men det gör ingenting för då blir det kortare köer. Åskar det stänger de däremot av höjdattraktionerna och det är INTE OK!
Skrivet av Beatrice

Tack! :) Jo det kan jag kanske göra. Ska dessutom fota henne igen snart så det kommer nog :)

2011-06-0810:48:31 | http://passionated.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: