Örnsköldsvik

2011-07-24 / 15:41:44Publicerat i Allmänt



Imorgon åker jag upp till Norrland för att hälsa på Eriks (min systers pojkväns) föräldrar i Ö-vik. Det ska bli hur kul som helst. För er som inte vet är jag faktiskt född i Norrland, i staden Skellefteå. Dock flyttade vi till Skåne när jag var ett år så jag har inte särskilt många minnen därifrån. Däremot har vi många vänner och även släkt från Norrland!

Dagen har alltså för det mesta bestått av en hel del packning. Ikväll blir det dock fest med mina vänner och min underbara pojkvän (som jag kommer att sakna galet mycket). Jag ser det som mitt lilla avsked innan jag åker upp i landet. ;)

Och jo! Datorn följer med mig så bloggen kommer inte att stå tom under tiden jag är där. Jag glömde även skriva att jag kommer hem på lördag!

Skrivet av I M A G O N S - EN FOOBLOGG mm.

SV: Ok :)

Vart bor du då?? :)

2011-07-2418:20:30 | http://imagons.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: