Mitt hjärta

2011-07-17 / 00:56:49Publicerat i Allmänt

I loved you yesterday. I love you today. I'll love you tomorrow. I'm loving you forever.






Vår kärlek är det vackraste jag har.
Som den har växt från den 22/12-10, till idag.
Det var datumet då du kysste mig för första gången.
Redan då hade du mig. Visste du det?
Den 14/2-11 blev jag din på riktigt.
Och du blev min, Sebastian Alexander Grudzien.
Lyckligare har jag aldrig varit, under hela min livstid.
Jag älskar dig mer än vad det finns stjärnor i rymden.
Glöm aldrig det.

Skrivet av Louise kp

Gud vad massiv den första bilden är ! RIktigt snygg !

2011-07-1721:39:08
Skrivet av Linda Sjölund (foto)

sv: Tack så jättemycket :)



underbart fin blogg du har också :) och fina bilder!!

2011-07-2021:31:42 | http://lindasjolund.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: