Fullspäckad vecka

2011-12-13 / 12:20:00Publicerat i Allmänt

Tisdag: Filmprojekt och PLUGGA MATTE!!!
Onsdag: MATTEPROV!!! Och filmprojekt...
Torsdag: Filmprojekt, "Twilight-fotografering" med Simon och Alexandra, filmprojekt, redigera.
Fredag: Fotografering på hålan med Hedda, hennes bror och deras hund och sedan filmprojekt...
Lördag: Förhoppningsvis handla färdigt alla julklappar?! Eller planera in någon fotografering i sista stund.
Söndag: Samma som ovan.
Jag är SÅ stressad den här veckan alltså. Ni aaanar inte. Det jag precis nämnde kanske låter chill för er, men tro mig, det är det INTE. Visst har jag två roliga fotograferingar, men det minskar inte stressandet...
Vilken tur att jag har mina tre homies att samarbeta med!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: