Bra dag!

2011-12-20 / 15:26:24Publicerat i Allmänt



Den här dagen är super! Nu ska ni få veta varför!

Jag fick C på mitt matteprov vilket motsvarar det gamla betygsystemets VG. För er som inte vet så är matte en ganska svag sida hos mig så det där betyget kom som en chock. Wiiiiih!

Sebbe och jag ska äntligen pynta vår gran och baka pepparkakor!

Hedda blev intervjuad av Sydnytt och kommer att vara med på SVT1 imorgon 19.15 tror jag! Jag tvivlar på att jag kom med men ni kan ju alltid spana efter mig. ;)

Min bror är hemma nu fram till jul! Sedan han flyttade till Malmö har jag inte träffat honom alls lika ofta. Skönt att ha storebrossan hemma!

Jag fick äta en asgo kladdkaka!

Vi övertalade matteläraren om att göra julkort på mattelektionen imorgon. Chichichiiiill!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: