Tidsinställt inlägg: ute och plåtar Denise!

2011-04-19 / 16:00:00Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering

När du läser detta är jag ute i fina Helsingborg och fotograferar Denise. Jag vet, som jag tjatat om detta, men jag älskar henne framför kameran! Medan jag står någonstans med kameran i vädret, tänkte jag bjuda på några fler bilder från igår... Enjoy!






By the way... Jag sparar bilderna i Photoshop, till och med i "Save for Web & Devices", och ändå är kvalitén inte helt ok. VARFÖR?!
Skrivet av Anonym

dom två i mitten är ju lätt härligast!

2011-04-1920:15:07
Skrivet av Beatrice

Haha det ska jag göra om jag ser att det är du nästa gång :P



Ibland blir det så för mig med, prova att ändra inställningarna för save for web and devices :)

2011-04-1920:20:39 | http://passionated.blogg.se/
Skrivet av Beatrice

Jag är inte helt säker men prova med kvalitén och oskärpa och optimerad bild

2011-04-1920:33:40 | http://passionated.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: