Mina idolfavoriter

2010-10-23 / 20:48:44Publicerat i Musik



Daniel Norberg.
När den här killen klev in på sin audition kände jag direkt att jag sett den här killen förut, men jag kunde inte komma på vart. Sedan kom jag på att det var i den här videon, tillsammans med den här tjejen, som jag sett honom. Lite kul var det i och med att jag hittade den här covern för sjukt längesedan och tyckte den var gullig, vilket den fortfarande är.

Mer om Daniel... Han har världens kontroll över sin röst och sjunger otroligt fint. När han sjunger falsett, jäklar vad bra det låter! Jag tror att Anders Bagge nämnde det i något avsnitt. Dessutom är Daniel en riktig cutie! ;)




Jay Smith. När jag hörde den här killen på tv för första gången satt jag och diggade sönder till hans röst precis som juryn gjorde, haha. Det gör jag fortfarande! Jag menar, bara lyssna på killen när han sjunger... Han har en så otroligt unik röst. Antingen tycker man inte om den, eller så älskar man den. Jag älskar den.



             


Olle Hedberg.
Perfektion. Hans röst är underbar och hans personlighet likaså. Hans audition var awesome och han fortsätter med att vara precis lika grym som han var då. På något sätt, vare sig det blir tack vare idol eller inte, kommer han att fortsätta lyckas, lyckas och lyckas. Det vet jag.
Jag måste även tillägga att Olle är galet snygg!


Vinner någon av de här killarna idol blir jag skitglad! Står två utav dem, och två utav dem är Olle, i final håller jag dock på underbara Olle.

Skrivet av nellie

OLLE! <3

2010-10-2321:07:49 | http://nellieliten.blogg.se/
Skrivet av Zoofie (SUNDSVALLS STÖRSTA BLOGG!)

Hört Jays band Von Benzo? :) De finns på spotify :)

2010-10-2321:16:32 | http://zoofie.devote.se
Skrivet av Linneah

sv: haha tycker du? :O tack :)

2010-10-2412:50:14 | http://liineahs.blogg.se/
Skrivet av nellie

FW: Den filmen är så söt! :D

SV: Haha ja eller hur, hon är as rolig... Min idol typ hahaha x)

2010-10-2413:07:04 | http://nellieliten.blogg.se/
Skrivet av Alexaandra - ♥

Riktigt snygg blogg du! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: