Julskyltning imorgon!

2010-11-27 / 19:57:11Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering


En somrig bild kan behövas i en vinter som denna, haha...

Imorgon är det julskyltning i stan! Jag kommer vara där tillsammans med Eve, bruden på bilden, hennes nya kärlek Albin och Edward. :) Det blir nog mysigt!

För övrigt så har min bror äntligen fixat Adobe Photohop CS5 till mig, tack som fan för det! Helt ärligt har jag aldrig fixat och trixat med det förut så det blir en väldigt stor utmaning för mig. Ni kanske har några tips till mig? Kommentera gärna!
Något som är galet bra med Photoshop är att man kan spara bilder så de blir i bra kvalité på internet (Save for web & devices). Det hittade jag tack vare den här otroligt duktiga fotografen som faktiskt är från samma stad som mig! Ta en titt på hennes bilder vetja. :)

Nu blev det en massa grejer här... Till sist vill jag tacka er alla för era fina kommentarer som jag fått den sista tiden. Jag uppskattar dem verkligen! :)

Skrivet av Anonym

Sv: Ja det är ju det. Tack :)



Fin bild du har här!

2010-11-2722:15:47
Skrivet av Beatrice

Nämen åh vad söt du är!

För att svara på din kommentar så ja, vardagen är inte mycket roligt just nu, särskillt när skolan trappar upp för lov och skolarbetet bara blir mer och mer :/

2010-11-2820:04:41 | http://passionated.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: