SJUKT...!

2010-06-08 / 00:05:14Publicerat i Linda tycker till

För några minuter sedan loggade jag in på bilddagboken och såg en bild på min bror på förstasidan. Jag tänkte att det kanske var någon vän till honom som lagt upp en bild på honom. När jag klickat på bilden visade det sig att det verkligen inte var så...

Jag tänker inte säga vem, jag tänker inte vika ut någon människa, men en tjej född 93 hade lagt upp bilden. Det var bildtexten jag reagerade på. Hon hade skrivit en lång "kärleksförklaring" till killen på bilden, alltså, min bror. Min bror hette tydligen Anton (Alexander är hans riktiga namn) och har varit död i ett år.

"Vafan?!" tänkte jag och skrev till henne direkt. Jag visade även bilden för min bror som, precis som jag, skrev till henne. Vi frågade varför hon gjort som hon gjort. Svaren jag fick tillbaka var "det är komplicerat, skitsamma" och "vafan äre?". Då undrar jag vad i helvete det är för fel på denna människa.

Efter jag kommenterat raderade hon bilden. Då trodde jag hon lärt sig sin läxa, men nej. Efter en kort stund la hon upp en ny bild på min bror med samma bildtext. Jag kommenterade återigen att det inte var okej att göra så. Då blockerade hon mig... Jag anmälde henne på bilddagboken och jag hoppas de är vettig och gör något åt saken.

Man undrar ju vad det är för fel på vissa människor? Helt sjukt, tycker jag. Jag är ärligt talat riktigt förbannad på den här tjejen och jag hoppas hon lär sig något längre fram. Det hon håller på med är bara sjukt och fel. Helt galet fel dessutom!

Skrivet av Sändy

men gud vad läskigt! det känns som jag upplever dejavu. exakt detta hände en annan kompis till mig för kanske ett år sen. shit, kommer inte på vem det var. helt stört att detta kan hända så ofta?! man vet ju inte hur många sådana psykon det finns, det var ju en slump att du hittade henne liksom!

2010-06-0800:13:03 | http://sandystar.devote.se
Skrivet av Göran IT

Nyfiket måste jag fråga om det var en ängelholmstjej eller var har hon fått tag i bilden? Och Nej, det låter inte friskt gjort av henne. Vi har alla våra anledningar men eftersom du bad henne ta bort bilden och ändå lägger ut den på nytt... Hmmm. Då har anledningen tagit ut sin rätt.

2010-06-0800:28:26
Skrivet av Zoofie

Fy fan vilken störd tjej :s

2010-06-0813:57:15 | http://zoofie.devote.se
Skrivet av Hannah

Låter helt sjukt ju! :o

2010-06-0816:18:23 | http://sinnerhannah.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: