Porträtt som inte dykt upp på bloggen tidigare...

2010-06-09 / 14:52:38Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering

Innan den stora, feta texten tänkte jag skriva något litet. Idag har jag god tid på mig och gör därför något lite annorlunda... KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DEM I STÖRRE FORMAT! (Blogg.se's bildkvalité är lite sådär, men sidan jag tänkt ladda upp bilderna på ville visst jävlas med mig idag haha.)

Som ni vet tar jag ju massvis med bilder under en fotografering. Eftersom det blir så mycket kan jag inte lägga upp alla, det skulle bli waaay too much. Nu var det ett tag sedan jag hade en porträttfotografering på gång, mycket på grund av regnet och min förkylning. Därför tycker jag detta inlägget behövs med tanke på att porträtt är det jag brinner för som mest. Dessa bilderna har aldrig publicerats förut, iallafall inte på min blogg, och jag hoppas ni hittar någon ni gillar. :)














Haha det blev en hel del... Hittar ni någon favorit?

Skrivet av cattis

sv: tack så mycket! :)



grymt snygga poträtt bilder!

2010-06-0914:56:59 | http://cattislife.blogg.se/
Skrivet av Sara

Very nice!

2010-06-0916:02:10
Skrivet av Hannah

Älskar tredje bilden uppifrån! :)



Vet du förresten om och när det är genrep i morgon inför avslutningen? :)

2010-06-0918:28:14 | http://sinnerhannah.blogg.se/
Skrivet av Hannah

BE ALICE SLUTA RYNKA PÅ ÖGONBRYNEN! Hon är så fruktansvärt söt, men hela grejen med ögonbrynen gör att alla poser ser så fjortis ut

2010-06-2113:15:35


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: