Om förändringen på bloggen

2010-06-25 / 10:44:16Publicerat i Linda tycker till


En bild på mig tagen av Evelina. Även jag hamnar i stort format, heh...

En del tycker det är jättebra, andra tycker det är sämre. Eve skrev att det inte är så snyggt när texten blir så lång. Jag vet inte om det blir det på alla datorer, men det blir det iallafall på min också. Just det kanske inte är så snyggt, inte heller menyn som trillat ner för den delen heller.

Saken är den att jag ville ha större format och det jag har nu var det enda som ville fungera. När jag försökte ha lite mindre format blev min header helt konstig (jag vet inte varför). Därför får det bli såhär om det ska vara större format. Jag tycker det är rätt bra, även om det kanske är en aning too much!
Skrivet av malin

glad midsommar! :D

2010-06-2515:11:57 | http://mkarlstrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: