Massor med bilder på Hannah!

2010-06-22 / 21:18:31Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering

Det blir som sagt hur många bilder som helst efter varje fotografering. Alla behöver inte dyka upp på bloggen, men jag kan ändå aldrig låta bli att visa en hel del. Jag ÄLSKAR verkligen att fotografera porträtt. Det är absolut något jag skulle kunna och kommer hålla på med livet ut. Här kan ni förresten ta en titt på Hannah's blogg! :)












En sak till! Nu har jag fått tillbaka min reflexskärm. Den låg visst hos Eve, hehe...
Skrivet av VAPENFEST. /elin

SVAR det va så lite så! :)



du är riktigt duktig på poträtt fotografering. verkligen! =)

2010-06-2223:01:57 | http://vapenfest.blogg.se/
Skrivet av [sofia wählby - photography]

Svar: Åh, vad roligt!

-Jag följer inte många bloggar men detta känns som en jättehärlig blogg med många fina bilder så jag tänkte lägga till dig också faktiskt :)

2010-06-2300:11:07 | http://sofiawahlby.blogg.se/
Skrivet av Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

Andra bilden var riktigt mysig!

Det blev en så somrig känsla med det överexponerade gräset och de gröna löven, samt bokehn av vattnet som rinner i bakgrunden. Dock skulle du gett dig på att göra vattnet lite mer blåfärgat, vilket skulle kunna göra bilden ännu bättre! :)

Jag skulle gärna vilja se dessa bilder större, då det är så mycket detaljer i ansiktet som blir lite otydliga :)

2010-06-2300:12:57 | http://dwahlgren.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: