Hemma efter att ha spenderat några timmar på isen!

2010-01-26 / 12:47:45Publicerat i Mitt fotogalleri - natur



Idag var det friluftsdag i skolan! Man kunde välja skidor, skridskor eller vandring. Jag åkte skidor förra året och det är faktiskt inte alls min grej. Skridskor kan däremot vara rätt mysigt, vilket det blev också. Jag åkte tillsammans med Rönna. Vi snackade gott och visade upp ett litet skridskonummer för idrottsläraren Håkan, haha. :D

Tack för idag, Momo! :)
Skrivet av Rönna

tack själv bobo:D

2010-01-2613:21:26
Skrivet av a home far away

Wow vilken fin blogg du har, ska genast kika lite extra på den!



Ha en toppenfin dag!

Kram Gunilla i Singapore

Skrivet av ellipelli

riktigt duktig var du ;b haha :D

Skrivet av Jonas | MittFoto

fina bilder!

2010-02-0120:47:06 | http://mittfoto.webblogg.se/
Skrivet av E M M A

ascool bild hörrö! :D



Svar: tack så mycket! :DD ååh, vad mysigt det låter :)

kraaam!

2010-02-1514:09:45 | http://eexx.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: