Min "sovmorgon"

2010-02-10 / 09:16:11Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering


Det får bli en gammal bild, men sitter i skolan så det får bli en bild jag har på skolans dator.

När man bor där jag bor vill man varken gå eller cykla till skolan eftersom det är så långt. Man kan inte heller ta bussen senare, utan det går bara skolbussar och de går vid kl 8 på morgonen. Detta förstör otroligt mycket för mig när jag vill ha sovmorgon, eftersom jag måste åka till skolan iallafall.
Nu sitter jag alltså här hos IT-Göran och har precis gjort biologiläxan. Jag börjar kl 10.10 förresten, bara så ni vet...
Skrivet av E M M A

Segt att det inte går några smidiga skolbussar. Snygg är bilden iallafall! (:



Svar: jag håller med dig fakiskt! :) det är ganska mysigt för det mesta, ^^

2010-02-1015:48:32 | http://eexx.blogg.se/
Skrivet av Malin

Han hälsar och tackar :P



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: