Vännerna 2010

2010-12-30 / 17:35:06Publicerat i Socialt

2010 har varit ett ganska händelserikt år. Jag har förlorat vänner, men även funnit nya. Jag har gjort saker jag aldrig gjort förut. Jag har varit förlorat kärlek, men även funnit kärlek... Och så vidare! I det här inlägget hade jag inte tänkt skriva särskilt mycket. Istället tänkte jag dela med mig utav bilder på personer som betytt något för mig det här året, bara bilder som varit med på bloggen så alla är tyvärr inte med...

Till sist vill jag tacka alla mina fina vänner för ett bra år. Som det ser ut nu tror jag dock att 2011 kommer bli ännu bättre!


JANUARI





FEBRUARI




MARS




APRIL




MAJ






JUNI





JULI







AUGUSTI





Och när vi kommer till september så slutar jag... Anledningen till att jag gör det är för att längre fram blev bloggen mer utav en fotoblogg och därför publiceras det knappt inlägg om privatlivet. :)

PS. Jag ser nu i efterhand att vissa bilder hamnat i fel månad, men det kan ni säkert leva med!

Skrivet av Beatrice

Men där är ju william, minns att han hade en fin profilbild på facebook för ett tag sedan, alltså du som tagit den eller? :)

2011-01-0520:42:43 | http://passionated.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: