En bild på dig och din bästa vän

2010-12-11 / 01:08:53Publicerat i Socialt

Det räckte inte med en bild så det blev några stycken...







Titta på de här bilderna så behöver jag inte beräta särskilt mycket. Att jag kan vara med henne och bete mig hur som helst är ett klart tecken på att vi är väldigt nära vänner. Jag må vara galen, men inte hur galen som helst med vem som helst. Med Eve kan jag dock bete mig och vara på vilket sätt jag vill utan att skämmas. Jag har skrivit så många långa texter om den här personen förut och hon vet redan vad jag tycker om henne så det kan faktiskt räcka såhär! :)

En bild på dig och din bästa vän och berätta varför han/hon är din bästa vän
Tre artister som du vill tipsa om
Gå in på din tionde bildmapp, ladda upp den på bloggen och berätta kort om den
Vad gör du om ett år?
Anledningen till varför du började blogga
Din första kyss
Dagens outfit
Ta en bild på det du ser till höger om dig och lägg upp bilden på bloggen
Fem saker du inte äter
En bild på dig som bebis
Berätta om personen du senast skrev till på sms/msn eller på något annat ställe
Vad gör du just nu?

Skrivet av Anonym

bild 3 ;)

2010-12-1118:36:02


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: