En annan bloggutmaning...

2010-12-07 / 22:39:38Publicerat i Allmänt



Okej, kanske inte riktigt just i denna stund... Jag gick ner till badrummet, men ja, jag tror ni kan leva med det. ;)


Ta en bild på dig själv, just i denna stund, och lägg sedan upp den på bloggen
Ditt bästa sommarminne
En bild på varje medlem i din familj
En bild på dig och din bästa vän och berätta varför han/hon är din bästa vän
Tre artister som du vill tipsa om
Gå in på din tionde bildmapp, ladda upp den på bloggen och berätta kort om den
Vad gör du om ett år?
Anledningen till varför du började blogga
Din första kyss
Dagens outfit
Ta en bild på det du ser till höger om dig och lägg upp bilden på bloggen
Fem saker du inte äter
En bild på dig som bebis
Berätta om personen du senast skrev till på sms/msn eller på något annat ställe
Vad gör du just nu?

Jag hittade en lite trevligare utmaning... Mindre jobbig iallafall. Jag börjar direkt, vilket ni såg ovan!
Skrivet av Julia

Vilken söt blogg! :)

2010-12-0722:56:51 | http://barajuliiaa.blogg.se/
Skrivet av filip

sv: simpelt kan vara fint, tack! :) och mysigt var det! hoho

2010-12-0723:10:01 | http://filipu.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: