Svaren till frågestunden!

2010-08-08 / 20:48:06Publicerat i Linda tycker till


Eftersom det här handlar om mig, bjuder jag på två bilder på mig. Heh...

Zara
Vad är roligast att fotografera , människor blommor m.m..?
Människor, utan tvekan!

0st Svensson
Gillar du ost?
Jag älskar ost.
Vad tycker du om religion? Jag har ingen speciell åsikt om det.
Vad tycker du om muslimer? Samma svar som ovan...
Vad anser du om oljekatastrofen i USA? Det är ju riktigt illa, såklart. Jag vet inte vad jag ska säga mer än så, utan hoppas på att det fixas så snart som möjligt...
Vad är din åsikt angående de 90 000 dokumenten om Afghankriget som Wikileaks har läckt ut? Speciella frågor du ställer, hah, men jag har ingenting att säga om det heller!
Vad är 1+9-00? 10...? Eller? Haha.

PJOHANNAS

Vill du bli en känd bloggare? Det är inte så viktigt att bli känd, men just att ha väldigt många läsare skulle vara kul. :)
Om du skulle vara en känd bloggare, vem skulle det vara då av följande: Paow, Kissie, Dessie, Kenza, Foki, Jackie, Hugo eller Tyra? Tyra, hon är rätt cool tycker jag. ;)

Sandy
Har du någon gång sovit med fötterna på huvudkudden? Som pippi, hehehhehe :) Hahaha ja, några gånger då jag haft riktigt svårt för att sova på grund av värmen...

Camilla
Finns det någon som vet allt om dig? Inte allt. Det skulle vara lite jobbigt att uppdatera någon om när man borstar tänderna, kissar och äter mat! Haha, skämt åsido... Eve vet ungefär allt om mig. ;)
Har du någon annan hobby än fotografering? Musik! Jag älskar musik!
Vad har du för sko storlek? 36, 37 och 38!
Är du kär? Om jag är kär eller inte får bara mina närmaste veta. Jag har dock inget förhållande, det kan jag svara på. :)
Vilka är dina bästa egenskaper? :) Mina vänner brukar säga att jag ofta är glad och ärlig. Jag håller faktiskt med dem om det!

Hannah
Visst är Hannah bäst? Nej seriöst nu...Hur tror du att ditt liv kommer se ut om 10 år? Hahaha, du är en av de bästa iallafall! ;) Iallafall... Antagligen pluggar jag någonstans eller så jobbar jag. Förhoppningsvis har jag kvar många utav de fina vänner idag och lever ett liv som inte skiljer sig så mycket från det jag lever nu. :)

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf
Vad är det här för blogg? (: Jag skulle vilja kalla det för "en personlig fotoblogg"!

♥amanda♥
Vill du ha en ny kamera eller är du nöjd med den du har?=)
Klart man drömmer om den bästa kameran, men det betyder inte att jag inte är nöjd med den jag har nu. Jag är jättenöjd med den! :)

Nelly
Vad gjorde så att du startade en blogg? :D På nyårsafton för lite mindre än två år sedan hade jag råkat på världens magsjuka och förkylning. Jag hade galet tråkigt och ville hitta ett nytt tidsfördriv. På detta sätt skapades min blogg, haha. Jag tyckte det var kul att ha någonstans där man kunde skriva av sig. På senare tid har det dock blivit mer utav en fotoblogg!

Vanniz!
Vem är din favorit artist?
Den frågan går verkligen inte att svara på... Det är omöjligt för mig att välja en enda artist när jag har flera hundra olika artister som favoriter.
Din musiksmak? Blandat, otroligt blandat!
Gör du på fritiden förutom photandet? Umgås med vännerna, sjunger och skrattar. :D
Simpsons eller family guy?? och varför deT? Ibland Simpsons, ibland Family Guy... Meeen jag föredrar nog Simpsons!
Gillar du choklad?!:D hahah:P Jag är otroligt svag för choklad. Jag gillar det inte, I LOVE IT!

Frida{En foto intresserad tjejs vardag}
Favorit mat? Thaimat tror jag!
Vart går din drömresa? med villka? Antingen till något riktigt exotiskt land eller till Hollywood. Jag tar med mig Eve och kanske några fler om de vill och kan. ;)
Vilka 3 saker (prylar, inte människor)kan du inte klara dig utan? Kameran, datorn och ipoden!
Vad är det värsta,-Bästa som skulle kunna hända dig just nu? Oj, det är mycket... Kanske att internet dör och allt jag svarat på hittills försvinner. Ok, kanske inte det värsta, men det skulle inte vara särskilt roligt iallafall. Det bästa, ja du, jag vet faktiskt inte!

Anonym (;
Stänger du av mobilen när du sover? Nix!
Vem såg dig senast naken? Det var nog min syster tror jag...
Hur kommer du se ut om tjugo år? Förhoppningsvis ser jag äldre ut.
Hur är du att ha som arbetskamrat? Jag vet faktiskt inte!
Har du celluliter? Nej, det har jag inte.
Biter du på naglarna? Jag har en tendens att riva av dem, haha, men jag biter aldrig av dem...
Har du något handikapp? Nej.
Är du rädd för att få hängbröst? Haha, vilka frågor. Klart man tänker på det men jag blir inte rädd av tanken på att jag en dag kommer få det.
Svär du? Ja.
Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Det beror på om de är trevliga mot mig...
Hur homo är du på en skala 1-10? -1 måste jag faktiskt säga.
Tror du på utomjordingar? Kanske inte slemmiga aliens, men om det finns något liv därute har jag faktiskt inte riktigt tänkt på. Jag säger ingenting om saken. :)
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Typ, kycklingsallad för att hålla vikten... Thaimat, kebabrätter, pizza och McDonals är galet gott men jag vill inte behöva spy efter några dagar...
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Skaldjur, alla sorters skaldjur. Det är skitäckligt rent ut sagt!
Har du blivit arresterad? Aldrig.
Ljuger du? Om frågan ovan eller inte? Om inte, så ja, jag har ljugit då och då. Vem har inte det..? Haha! Om du syftade på frågan ovan så är svaret nej.
Har du kysst en polis? Nej.
Är du rädd för Securitasvakter? Hahaha nej.
Har du någonting att dölja? Ja det har jag, precis som de flesta människor här i världen. :p
Vad har du på din nyckelknippa? För tillfället är det bara nycklar som hänger i den.
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Om han bett mig och om jag kunnat ta mig dit.
Kan du laga cyklar? Nej...
Kan du fixa med bilar? Verkligen inte!
Kan du baka bröd? Om jag får ett recept ska det nog gå!
Vet du hur man frostar av en frys? Jag vet hur man gör, men jag gör det aldrig hehe.
Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Vänner, för de är så underbara och jag skulle inte tacka nej till att leva med sådana människor! :D

Göran IT
Vilken är din favoritfilm? Och när du tittar på film, tänker du då på hur de filmat eller bara 'ser' du filmen?
Jag har många favoritfilmer, men om jag ska välja någon utav de jag sett nyligen så är det helt klart Kick-Ass. Den är så jävla rolig!
Om en film är riktigt dåligt filmad tänker jag på det, annars bryr jag mig inte och lever mig in i filmen. :)

Fannie

Har du någon idol eller förebild? :) Min syster! Hon är verkligen någon jag ser upp till. :)

Skrivet av PJOHANNAS

SVAR: nice!

2010-08-0822:26:12 | http://pjohanna.blogg.se/
Skrivet av nelly

sv: ahaaa! :D nice!

2010-08-0910:09:49 | http://justmenelly.blogg.se/
Skrivet av ellensjo - en personlig fotoblogg

ny vecka, några planer? :)

kram

2010-08-0910:23:50 | http://ellensjo.blogg.se/
Skrivet av FELICIA VARGAAS

svar underbart! jag mår fint tack :)

kram

2010-08-0914:07:24 | http://vargaas.blogg.se/
Skrivet av ellensjo - en personlig fotoblogg

sv; låter bra! ska väll umgås med vännerna, jobba och fota en del :)

2010-08-0915:28:48 | http://ellensjo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: