Har fixat med datorn!

2010-08-28 / 11:07:40Publicerat i Allmänt

I'm back! Det har varit dåligt med bloggandet på senaste tiden, I know. Jag har hållt på att fixa en massa med datorn för att den ska bli mindre seg. Jag har bland annat rensat den från massvis med bilder. När jag gjorde det hittade jag en mapp med 6987 bilder som tydligen aldrig raderats från datorn. Det var en hel del att rensa där vill jag lova... Men jag hittade även en hel del goa minnen bland bilderna! :)

Förresten! Jag har kollat igenom era tips till bloggen. Här är vad jag kommer försöka lägga in lite mer utav:

* Åsikter, vad jag tycker om saker och ting. Det var faktiskt ett tag sedan!
* Outfits. Jag ska försöka bättra mig på den fronten iallafall, haha...
* Videoblogg... Jaja, ok då! Jag är inget vidare på det. Nästa gång får det bli en videoblogg tillsammans med Eve. ;)


Lite senare idag kommer jag lägga upp några fler bilder på Denise för att visa upp skönheten lite till. ;)
Skrivet av Hannah

Ja, Gaston är en himla fin vovve! :D Är glad att jag fick möjligheten att passa honom varje dag i 3 veckor när han växte upp gammal nog att få flytta hemifrån! :D Valpsjuk fick man dock räkna med att smittas av när man får de blöta bitpussarna, haha!

2010-08-2811:51:16 | http://hlphotography.webblogg.se/
Skrivet av Eveliiinas

fortsätt drömma (;

2010-08-2812:23:55 | http://evelinasigetty.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: