11 dagar kvar...

2010-08-12 / 20:51:02Publicerat i Socialt

Nu är det 11 dagar kvar av sommarlovet. Det känns helt sjukt overkligt måste jag säga. Snart är det dags att gå upp halv sju varje morgon. Jag som tycker det är alldeles för tidigt att gå upp kl 10... Hur ska detta gå?

Videoklipp och bilder från årskurs 8 får mig att längta lite. Inte efter Nationella, läxor, att tvingas gå upp tidigt, gymnasieval... Allt det där ger mig bara ångest, sjukt mycket ångest. Jag saknar vännerna. De vänner man faktiskt inte träffat på hela sommaren.

Här kommer lite minnen från årskurs 8... Det jobbigaste skolår i hela mitt liv. Det sägs att nian ska bli bättre, jag hoppas verkligen det.








Skrivet av Anonym

usch vilken bild på mig ;o

2010-08-1422:33:21
Skrivet av Anonym

usch vilken bild på mig ;o

2010-08-1422:34:06


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: