SAKNAR MIN STOREBROR!

2010-04-22 / 22:07:14Publicerat i Socialt



Flera månader har gått sedan du åkte till värmen. Vi snackar knappt och ibland undrar jag om du glömt din lillasyster. Du ska veta att jag tänker på dig och saknar dig varje dag. Jag vet inte ens vart du är, haha, bara att du är någonstans på andra sidan jorden och lever ditt livs största äventyr.

Vissa har starka förhållanden till sina syskon, andra inte. Jag har det, till både min bror och min syster. Min syster kommer jag dock träffa snart. Brorsan har jag varit utan alldeles för länge. I need him, you know! Det känns som en evighet till juni, men det kanske det inte är...? Jag längtar tills storebror Alexander kommer hem iallafall!
Skrivet av E W E L I N A - f o t o

OM några år är det vi som är andra sidan jorden och har äventyr :D !

2010-04-2307:37:34 | http://evelinasigetty.blogg.se/
Skrivet av Mondaytosunday

snyggbror ;) haha

2010-04-2312:32:54 | http://mondaytosunday.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: