En tisdag utan Eve, oh my...

2010-04-20 / 19:47:19Publicerat i Allmänt


What the...? Uttråkad, ohja.

Evelina är sjuk. Suck! Skoldagarna blir så långtråkiga då och jag får inte uppleva några asgarv. Svar nej, jag klarar mig inte utan den bruden. Jag har många vänner som jag kan skratta med, men inte alls på samma sätt som med Eve.

Just nu sitter jag och plågas. Det är min mage som ligger bakom det hela. Den värker så in i! Why?!

Nä, idag är jag inte heller så glad. Jag tycker ni ska ta och kommentera något roligt ni varit med om idag! Ge mig lite glädje. Kör på! :)

Skrivet av Evelinabässti

Jag vet exakt hur det känns ._. Kommer nog på torsdag iaf! <3

2010-04-2020:11:34 | http://evelinasigetty.blogg.se/
Skrivet av Linnea

haha jo de e nog den jag gillar bäst oxå! som sagt go får spontana bilder! :D



jadu något roligt idag, jag vet inte har haft tråkdag jag oxå fylld av huvudvärk och sen besök på sjukhuset för magnetröntgen...

2010-04-2020:34:55 | http://linneamarksell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: