Jag hissar min storasyster!

2009-09-23 / 20:10:07Publicerat i Linda tycker till


Så fin är hon, min syster! En utav de vackraste människorna här på jorden enligt mig själv. Jag älskar henne och det kan ingenting ändra på! Jag känner mig stolt när jag kallar henne för min syster.

Till alla som har ett äldre syskon, visst är dem underbara? Även om man ibland bara vill skrika och slå på dem, så är de underbara. Jag har både en storebror och en storasyster. Jag älskar dem lika mycket och de betyder verkligen obeskrivligt mycket för mig.

Idag tänker jag hissa min storasyster. Det finns nog inga nackdelar med att ha en storasyster, eller hm, inte sålänge de flyttat hemifrån iallafall. Hahaha! Jag har kommit närmare min syster sedan hon flyttade hemifrån och efter att jag blivit äldre, tror jag. Vi är mer intresserade av samma saker och vi kan prata hur länge som helst om allting! Dessutom träffar vi inte varandra varje morgon och kväll så vi slipper tröttna på varandra. Nu för tiden saknar vi varandra istället!

En stor fördel med att ha Sara till syster, är helt klart att man får ärva hennes kläder! Jag älskar hennes kläder. Det är underbart när man får gratis kläder av henne, hihi. Det är inte bara roligt att få kläder av henne, det är självklart roligt att shoppa med henne också! Hon är som en vän och en rådgivare, haha.

Även om det ibland känns som om hon bara tjatar och är i vägen, ger hon mig alltid bra råd. Det inser man med tiden. Så det är också en fördel med att ha en storasyster! Jag menar, hon har redan gått igenom ungefär det jag går igenom nu. Då borde ju ändå hon veta vad som är bäst för mig.

Jag ser verkligen upp till min syster och hon är min förebild. Jag skiter i kändisar och grejer, de ska då inte alltid behöva vara förebilder för tjejer i min ålder. Min syster har lyckats med livet och hon fortsätter lyckas, utan några galna fans hängandes efter sig. Hon är ett gott exempel på att man kan lyckas genom att bara vara sig själv och det är något jag verkligen ser upp till.

Skrivet av Sara

PUSS PUSS PUSS PUSS! Du är världens gulligaste lillasyster!

2009-09-2321:11:03 | http://unpieuxmensonge.blogg.se/
Skrivet av Johanna

Sara sa åt mig att gå in och läsa, så fint skrivet Linda. Fick nästan en tår i ögat här på jobbet hehe :)

2009-09-2813:06:37 | http://ompawa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: