I'm sorry!

2009-09-29 / 18:55:12Publicerat i Socialt

Jag har inte bloggat så ordentligt den senaste tiden, jag har haft så fullt upp, vilket jag har fortfarande. Men jag kommer igång igen snart! Det blir även fler fotografier och grejer. :)

Nu ska jag berätta lite om dagen! Jag hade först prov och det kändes som om det gick helt okej iallafall. Efter provet var det dags att ta sig till idrottsplatsen. Friidrott är verkligen inte min grej och det märkte jag väldigt tydligt idag, men det gick mycket bättre än förra året iallafall haha!

Efter friidrotten stack jag till stan med Eve och Alice, som dissade mig vid kl 4. Som tur är hade jag Adam vid min sida, vi satt mest på Källan och gjorde.. Ja, ingenting.

Till slut kom han på att han behövde kalsonger (bilden) så jag följde med honom till JC. Det slutade dock med att han köpte strumpor istället, haha. Iallafall, mest tack till Adam som stod ut med mig så länge. Han är seriöst en av de absolut roligaste personer jag känner och jag är nog inte ensam om att tycka det, haha. :p

Det var nog det längsta inlägget om min dag på väldigt länge. Det är inte så intressant att läsa om, men jaja... Bättre än ingenting. :)
Skrivet av Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Lägga till varandra på bloglovin?

Skrivet av Mia

vilken jättefin desgin, du va så söt! :) kram mia, ha en bra kväll!

2009-09-2919:57:57 | http://miamupp.blogg.se/
Skrivet av E WE LI N A -foto

Sv: haha o; BÄttre än förra

2009-09-2920:17:59 | http://evelinasigetty.blogg.se/
Skrivet av Mia

sv: Så lite så :)

2009-09-2920:49:53 | http://miamupp.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: