Prao på Villanskolan

2009-11-09 / 06:45:43Publicerat i Socialt


Skolavslutningen i åk 6. Shit vad jag saknar den gamla tiden på Villanskolan ibland!

Nu sitter jag här och småtuggar på en macka och försöker blogga på samma gång. Gissa vad? Det funkar ju! Idag är jag faktiskt en aning nervös och det har bara med min prao att göra. Det ska verkligen vara skönt att slippa skolan och få jobba med små barn. Sen kommer då tanken... Tänk om de inte tycker om mig? Man vet ju aldrig, jag minns hur jag var ibland i den åldern haha! Jag har iallafall med mig Eve på morgonen, på bussen. Vi praktiserar även i samma byggnad så vi hörs förhoppningsvis under dagen.
Skrivet av ronija

HAHAHA! bilden på mig-.-

Skrivet av E M M A

SVAR: tack så mycket! ;D



Vilken grymt fin blogg du har! Diggar designen. ;)

2009-11-0908:19:39 | http://sommarfreak.blogg.se/
Skrivet av JENNY VENNBERG

Det kommer nog gå jättebra tror jag :)

2009-11-0914:45:37 | http://www.jpic.se/
Skrivet av Towe

SV: Tack :D



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: