Jag har många olika tankar i huvudet just nu.

2009-06-26 / 13:28:54Publicerat i

  • Jag och Eve såg på BBC mitt i natten igår. Då fick vi reda på att Michael Jackson just har dött. Vi blev helt chockade och kunde helt seriöst inte förstå det, det kan jag fortfarande inte. Han ät en så stor legend. Vila i frid!
  • Aj mina fötter och ben! Jag har skavsår och myggbett överallt. :(
  • Jag har inte träffat pappa på flera dagar och undrar vart han är...
  • Internet är så otroligt seeeeeeegt! GAAAH!
  • Det blåser en hel del idag, men det är ändå varmt. Sommaren är verkligen här nu och jag hoppas att den stannar! :D (Fast mhm, regnet kommer snart igen... Det vet jag).
  • Ibland kommer jag med så onödiga inlägg, som detta, men vafan? Det är kul att skriva och jag måste få det jag tänker ut ur mitt brunhåriga huvud.
  • Fan, varför är du så förändrad... Vissa vet vem jag menar, och de håller med. :/
  • Fem personer har frågat om jag har löshår idag. Jag får den frågan ofta, men nej det är inte löshår.
  • Evelina åker bort från mig inatt, igen. Fyfan vad jag kommer sakna henne!
  • Strandfest imorgon på klitterhus, jag och Alice ska dit en stund. Vilka ska dit?


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: