GOTT NYTT ÅR OCH GRATTIS!

2009-12-31 / 12:53:22Publicerat i Allmänt

Först vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt år! Med alla de vänner jag har så tror jag 2010 kommer bli ett riktigt bra år. 2009 är snart över och jag vill tacka alla som gjort detta året värt att vara glad över. Tack för alla minnen och allt jag fått uppleva med er! :)

Jag vill dessutom säga grattis till min favoritbloggare, Jakob, som fyller år idag! Har ni inte redan kikat in på hans blogg så tycker jag ni ska ta och göra det nu. Det finns många bloggar jag gillar, men Jakobs blogg är min absoluta favorit!

Skrivet av Mikaela

Svar: Åh! Det låter ju festligt, haha :D

- Nope! Jag får se, jag tar det lite som det kommer. Men jag önskar att jag hade kunnat shoppa något riktigt fint och klä upp mig i nya kläder, men det gör inte sådär jättemycket egentligen :)

2009-12-3113:02:43 | http://mikaelawistrm.blogg.se/
Skrivet av M I M I

hans blogg ska jag kolla in :D

hoppas du får en underbar nyårsafton! :)

2009-12-3115:51:32 | http://mmmimi.blogg.se/
Skrivet av Anonym

Kan du länka hans sida då, så man kan komma in?

2010-01-0115:04:38


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: